Amigurumi!

Det var länge sen jag skrev, men jag har faktiskt knappt salgit på datorn sen senast jag uppdaterade, har så mycket annat att göra med skolan och köpa julklappar osv. Hoppas ni inte ger upp om att jag ska uppdatera! XD

Iaf så har jag virkat en katt från beskrivningen i boken "Virka amigurumi" av Mia Bengtsson, men jag belv besviken eftersom vissa av destörre figurerna inte alls är lika stora som det ser ut på bilderna i gämförelse med de mindre.

Ögonen blev helt störda, jag var lite stressad, men det blev faktiskt ganska charmigt! XD



Ps till dig som ville se tuturial på hur man virkar med pärlor: bilden jag har vill inte laddas upp i vilket format jag än sparar den i, så det blir att vänta tills jag kommit på hur jag ska fixa det. :/

Comments
Name: Biz

yay du är tillbaka :D

2009-12-07 @ 22:40:46
Blog: http://pinkbiz.blogg.se/

Comment:

Name:
Remember?
Email:

Blog:

Comment:


Trackback
RSS 2.0
Shiny Lime Green Star