Julkort!

Det här är alltså inte den sortens julkort som man skickar på posten, utan de som man sätter på paketen.
Jag har skrivit "God jul ___ önskar Mimmi" och sen en ledtråd om vad paketen innehåller, jag rimmade inte för det kände jag var överkurs och skulle bara bli misslyckat XD

Jag skrev på en vit lapp med flytande bläck för jag kände att jag ville göra dem lite gameldags, sen tejpade jag fast dem med dubbelhäftande tejp (lagom gammeldags, men det syns ju inte >_<) på ett rödaktigt papper jag gjort själv.
Hur man gör papper går jag inte in på för det kräver viss utrustning som de flesta inte har hemma.
Hur som helst, avslutningsvis lackade jag fast ett snöre att knyta fast dem i paketet med.



Flytande bläck och pennor till finns ibland att köpa på typ Bokia. Kanske har dina föräldrar kvar sina föräldrars bläckpennor.
Lackstänger och fina stämplar finns vanligtvis på pysselaffärer eller kanske museéts souveniraffär. :)

Comments
Name: Camilla

Skit också jag ser inte vad det står på "min" xD

2009-12-13 @ 16:52:45
Blog: http://mirachan.blogg.se/
Name: Sagoväsen

Nej, jag kunde ju inte ta en för skarp bild just därför! XD

2009-12-13 @ 17:59:41

Comment:

Name:
Remember?
Email:

Blog:

Comment:


Trackback
RSS 2.0
Shiny Lime Green Star