Blått hår

Sådär ja, nu börjar jag blogga om extremtoningar.

För att extremtoningar ska fastna måste man ha blekt hår, har man naturligt ljust kan man naturligtvis låta bli att bleka men det kommer inte hålla lika länge som om du har blekt innan.
Vilken blekning jag använder skrev jag om här.

Blått hår är lite speciellt, för med blå är det som viktigast att ha ljust hår, helst vitt eller minst vitblondt för att det inte ska bli grönt.

Här har jag använt märket directions nyans lagoon blue, men den är normalt starkare och mörkare, men om färgen är gammal eller om man låter den sitta i håret lite för kort så blir den ljusare.


Comments
Name: Biz

Såg dig på tv nyss :D

2009-11-08 @ 21:12:01
Blog: http://pinkbiz.blogg.se/
Name: Sagoväsen

Haha ja XD jag märkte att det gik nyss, men det var ju länge sen O_o från förra uppcon!

2009-11-08 @ 21:15:50

Comment:

Name:
Remember?
Email:

Blog:

Comment:


Trackback
RSS 2.0
Shiny Lime Green Star