Vinterskor och nya kappan.

WOW jag har köpt vinterskor! Det måste vara rekord! XD
Jag hatar att köpa vinterskor eller gympaskor, förra vintern gick mina älskade kängor sönder och pappa erbjöd sig att skjutsa mig till stan, bära fram skor åt mig och betala dom jag valde, men jag orkade ändå inte >_<
Jag började fundera lite på varför jag gick med på att köpa de där älskade kängorna som gick sönder, men så kom jag på att det var mamma som hade slängt åt mig en katalog och sagt "välj ett par skor" XD

Hur som helst så hittade jag de här på en second hand affär för 125 kr.
Jag slänger upp en (suddig) bild på min nya kappa också.


Comments
Name: Cassamelia

Kan det ha varit på våran secondhand du hittade dom?

Jättesöta var dom iaf, och kappan också. :D

2009-10-10 @ 17:20:03
Name: Sagoväsen

Det var på myrorna, var och kollade på röda korset och på eran också och hittade bl.a. lite tyger som det blir något roligt av 8D

Tack förresten. :3

2009-10-11 @ 13:39:11
Name: Linnea :)

fina skoor :]

2009-10-13 @ 17:42:55
Blog: http://youareborntoloveme.blogg.se/
Name: Sämstpåbdb

Jättefint, allt som du lagt upp :3

2009-10-15 @ 21:47:54

Comment:

Name:
Remember?
Email:

Blog:

Comment:


Trackback
RSS 2.0
Shiny Lime Green Star