DAMDAMDAM nytt hår!

Jag har varit förkyld nu i veckan så det är därför det inte blivit mkt uppdatering.

Idag har jag färgat håret!

Jag har tänkt "efter skolavslutningen ska jag färga bakhuvudet naturligt" "efter sommarmeetet..."
men igårkväll så kom jag på att jag inte har någon anledning att vänta! XD

Färgen blev väl så nära min naturliga man kan komma, eftersom det inte är många hårfärgs-märken som har med naturligt rött i sitt utbud. ~~


Anledningen till att jag inte färgar hela håret är att jag ändrar mitt hår ofta (inte för att jag blir missnöjd utan jag bara är sån)
Så nu kan jag ändra de här rosa/lila slingorna om jag känner för ändring!

Så såhär kommer det i alla fall vara ett bra tag, eller ja, inte lila. Det var det sista ur burken bara, det kommer vara "min naturliga" och ljusrosa!


Comments
Name: Johanna

http://img17.imageshack.us/img17/6389/sagovsenpriktigt.jpg



Är ju riktigt likt ju. Samma färg, och samma lockar. Lite lolita-aktig klänning där okså. Visst?

Är inte anonym nu heller, eftersom att du inte gillade det. Nåja, det var allt för mig.

Ska gå och leka sagoväsen nu, lalalalalaaaaaa ~~



/Daniel

2010-06-05 @ 22:53:41
Name: Sagoväsen

Nej du är inte anonym, men du har skrivit in 2 olika namn XD

2010-06-08 @ 23:03:11

Comment:

Name:
Remember?
Email:

Blog:

Comment:


Trackback
RSS 2.0
Shiny Lime Green Star