Mina 5 favoriter! ~~ Bildbomb

Utmaning: lista dina favoriter, 5 accessoarer, 5 klädesplagg, 5 skor och 5 skönhetsprodukter!

5 accessoarer

1. Rosetter!
2. Väskor
- Jag är väsk-oman! Små söta väskor har jag väldigt svårt att låta bli, eftersom jag har skadad nacke får jag egentligen inte bära tunga saker, så de är helt perfekta för mig!
3. Smycken som ser ut som bakelser eller godis
4. Fickur
5. Höga hattar
- Stora som små, jag önskar jag hade fler.

5 plagg

1. Cherry Berry Bunney


2. Miracle candy (kopia)

Den får ni inte se bild på riktigt än!

3. Min älskade kaninkappa


4. BL klänning
- Jag känner mig fin men samtidigt behöver jag inte känna mig som att jag är gjord av glas.
5. Second hand känning.

5 skor

1. Tea party

- Behöver jag ens säga något? Dessa skor är pure love! *___*

2. Offbrand mary janes
- Jag brukar inte gilla högklackat, men eftersom klacken sitter lite längre under hälen än vanliga klackskor så är de bekvämare att gå i!
3. Ballerinaskor med kilklack
- De är slitna men jag verkligen älskar dem. Jag införskaffade dem förra året (då jag bodde själv och hade väldigt ont om pengar). Hittade dem i en liten reahörna för 25 kr!
4. ballerinaskor
- som jag ärvt av mormor. De är aldrig använda eftersom de är för hårda för henne. Vilken tur att jag och mormor har 36½ i skostrl!
5. Mina första lolitaskor
- De är däremot för stora, funderar på att sälja dem trots att de är väldigt söta.

5 skönhetsprodukter

1. Rouge
2. Glitter
3. Läppsyl!
- I söta burkar eller som luktar gott!
4. Ögonskugga
5. Nagellack
- Pastellfärger ftw! Jag är så glad över mitt ljusblå, jag har aldrig riktigt hittat rätt nyans i nån affär i sverige, men det här köpte jag då vi var i grekland!

Nu utmanar jag alla som vill ta sig an uppgiften!
Länka gärna till ditt inlägg i en kommentar!


Comments
Name: Hannah/UMR

Åh, vilka underbara saker ._. Speciellt fickuren, hattarna och smyckena, haha;D



Idag är det internationella dagen mot homofobi! Kan vara värt att ha i bakhuvudet under dan!

2010-05-17 @ 10:21:49
Blog: http://umrsundsvall.blogg.se/
Name: Nikolaiandrea

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2012-01-30 @ 08:30:09
Blog: http://nikolaiandrea.blogmakale.com

Comment:

Name:
Remember?
Email:

Blog:

Comment:


Trackback
RSS 2.0
Shiny Lime Green Star