Zombie walk

Jag åkte och hälsade på mamma i Linköping på höstlovet och fick veta att det skulle vara en zombie walk där, jag bestämde mig för att gå fast jag inte kände någon och inte hade packat för det. Det blev lite improviserat!
____________________________________________________________
I went to visit my mom in Linköping on the autumn break and was told that it would be a zombie walk there, I decided to go though I didn't know anyone and hadn't packed for it. It was a bit improvised!







Här är en video från nyheterna, jag är med mycket efter 1:10
http://www.corren.se/ostergotland/linkoping/zombier-intog-linkoping-6207614-artikel.aspx
(- A video from Swedish news, I'm in a lot after 1:10)

Comments

Comment:

Name:
Remember?
Email:

Blog:

Comment:


Trackback
RSS 2.0
Shiny Lime Green Star