Produkter jag använer.

♥ Blekning
Schwarzkopf blonde 5 - 7 nyanser, Har även använt XXLs blondering, men det går ur lite efter ett tag, vilket jag tycker är väldigt skumt eftersom det är blekning och inte färgning. 

♥ Shampo
Schwarzkopfs silverschampo, annars icas smultronschampo. 

♥ Balsam/inpackning
John Friadas sheer blond är helt underbart. Om jag ska ha inpackning så använder jag antingen niveas intensive repair eller vanlig olivolja i topparna.

♥ Body Wash
Olivtvål som vi köpte i grekland. 

♥ Rengöring
Varje kväll innan jag går och lägger mig använder jag en tvål från Mary Kay och krämer efter behov, och varje morgon sköljer jag bort dem med vatten. n_n

♥ Foundation
Loreals true match, det är den enda jag hittat i vanliga affärer (förutom make up store och det är dyrt XD) som är så pass ljus och går åt rosa och inte åt gult. (naturligt rödhårig förstår ni X3)

♥ Puder
Lumene eftersom dom är dom som har ljusast puder i vanlig prisklass som går åt rosa och inte gult.

♥ Mascara
För tillfället H&M, men jag gillar den inte.
Viva la divas mascara på ”tub” är den bästa jag använt för jag får inte sånna där små svarta saker i ögonvrån av den.

♥ Eyeliner
Kholpennor, en svart och en vit.

♥ parfym
Jag har letat överallt för en vaniljparfym som verkligen luktar vanilj, men det visade sig vara svårare än jag väntat XD Jag hittade iaf en indisk olja efter mkt slit och den är helt underbar.

♥ Lip
Läppserat som luktar jordgubb eller bubbelgum.


Comments
Name: Camilla

Mumms, eller vad jag nu ska säga x3

2009-11-01 @ 15:16:21
Blog: http://miraachan.bloggspot.com
Name: kawaiiRosetten

Söt blogg! var har du hittat din sugary carnivail klänning? Och jag vet en vanils parfym som luktar gott det är en från yves-Rocher deras vanliga med vanilj. hoppas det hjälpte :)

2011-10-12 @ 23:09:57
Blog: http://kawaii-rosetten.blogspot.com

Comment:

Name:
Remember?
Email:

Blog:

Comment:


Trackback
RSS 2.0
Shiny Lime Green Star