6% dokidoki



Har äntligen fått mina 6% dokidoki clips! :D

Dom är jättefina, synd bara att det fattas pärlor på den rosa. Jag har försökt skriva till dem men det verkar vara mer krångel än det är värt. Jag ska försöka hitta machande pärlor att sätta dit. :)

Något annat jag blev förvånad/besviken över var baksidan på stjärnorna. Jag trodde de små skulle vara glittriga på både fram och baksidan.

HUR SOM HELST jag tycker ändå dom är superfina! *__*
______________________________________________________________________________
Finally got my 6% dokidoki clips! :D

It’s unlucky some beads are missing on the pink one. I’ve tried talking to them but it seems to much trouble than it’s worth  to fix it. Well, I’ll try to find matching beads to put there myself. :)

Another thing I got a bit disappointed about is the backside of  the stars, I thought there’d be glitter on both sides of the small ones.

ANYHOW xD I really do think they are adorable! *__*
Trackback
RSS 2.0
Shiny Lime Green Star