Närcon Sommar 2016

Torsdag
Min inte så speciella outfit för dagen

Invigningen

Selfie med Clara ♥
 
Fina cosplayare, BMO!

Fredag
Min outfit för dagen

Gruppbild från Lolita-meetet som jag höll i ♥

Gruppbild på alla i Sweet Lolita ♥
 
Selfie med Emelie


Träffade min f.d. granne som är arrangör och hans flickvän och barn ♥

Malin, jag och Hannah ♥

Rave vid Blå havet

Selfie innan jag gick och la mig eftersom jag hade bytt om till klänningen jag köpte på bfb (besökarnas försäljningsbord)

Lördag
Direkt på morgonen var det Sailor Moon cosplay-meet, jag cosplayade Sailor Chibi Moon.
Selfie med Luka och Hannah som cosplayade Michiru och Haruka (Neptune och Uranus) ♥
 
Gruppbild av Daniel Häggmyr. Klicka >här< för större bild.

Gruppbild av Anna Granath på oss som cosplayade den senare hälften Sailor Scouts

Pluto, Saturn och Chibi Moon, foto av Anna Granath

Linnea Kleibrant som Sailor Pluto till min Sailor Chibi Moon ♥
 
Efter meetet bytte jag om

Selfie med Malin ♥
 
Min kompis Emma cosplayade Harley Quinn ♥

Captain America och Winter Soldier

Min kompis Anna med sina fellow Star Wars-cosplayare från föreningen Rebel Legion ♥

Adventure Time Sailor Soldiers
 
Bonus: de hade satt upp katter från Neko Atsume på massa mysko ställen på konventsområdet ♥

Tack för i år ♥

Comments

Comment:

Name:
Remember?
Email:

Blog:

Comment:


Trackback
RSS 2.0
Shiny Lime Green Star