Cupcakes 8D


Vanligt muffinsrecept med grädde och bakmassa tror jag det hette.
Man kan givetvis använda marsipan eller mandelmassa, men de brukar vara kornigare.
Många använder sockermassa, men jag har själv använt det men jag tycker ärligt talat att det smakar jätteäckligt XD det kan hända att de som använder det smaksätter den, men det känns inte som att det skulle vara s¨å lyckat ändå, för jag tror itne att det helt kan dölja sockermassasmaken.
Sen kom jag för tillfället inte på något bättre att sätta fast strösselfigurerna med än grädde. X3

Comments
Name: Anonym

Har du något recept på denna bakmassa? 8D

2009-08-23 @ 18:20:42
Name: Sagoväsen

Bakmassa, precis som mandelmassa och marsipan köper man i mataffärer.

2009-09-16 @ 11:51:41

Comment:

Name:
Remember?
Email:

Blog:

Comment:


Trackback
RSS 2.0
Shiny Lime Green Star