Vad vill ni se på den här bloggen?

Har inte sytt nått i veckan,
eller jag håller på med en minihatt men den är inte klar,
håller även på med en lila head eating bow men den är itne heller klar. >_<

JAG LÄNGTAR EFTER KLÄNNINGEN JAG HAR BESTÄLLT!
Den kommer tidigast idag.. men jag tror det kommer på typ torsdag.

Igår var vi 9 st tjejer hos Elin. Bakade pizza, spelade spel och såg film. Jag hade jätteroligt. <3

Vill ni att jag ska skriva mer om sånna saker på den här bloggen också? och kanske lägga upp bilder från det?
(för er som inte visste det har jag en annan blogg där jag skriver om vardagen)
Eller vill ni att jag ska börja lägga upp stockfoton på saker jag vill ha?


Comments
Name: Alex

Du kan alltid lägga upp In progress-bilder :D

Eller kanske ge lite tips om bakning eller sömnad. ^^

Eller tipsa om bra affärer :D

2009-10-18 @ 14:19:22
Blog: http://beyondfake.blogg.se/
Name: Sagoväsen

Tack för svaret! Det underlättar~~ :3

2009-10-18 @ 15:49:42
Name: johanna

du kan ju alltid sy en söt mössa med kanin öron^^

om du vill :D

2009-10-26 @ 22:43:14
Name: worstbdberEVER

...vilken annan blogg? ._.

2009-11-03 @ 22:20:56
Name: Sagoväsen

En blogg om mitt privatliv som jag bara ger ut till de som känner mig :3

2009-11-04 @ 17:30:15

Comment:

Name:
Remember?
Email:

Blog:

Comment:


Trackback
RSS 2.0
Shiny Lime Green Star