Julklapparna!

Sorry för sen uppdatering, det är ju jullov!
Nu är jag hos pappa och har fått hans julklappar också så jag tänkte lägga upp en lista på allt jag fått! 

Från mamma:
♥ En ny mobil (rosa sony ericsson T700 *_*) och jag har laddat ner några nya teman till den. Fick även ett tillhörande fodral som jag ska pimpa!
♥ Några saker från bodyline: en väska, 2 diadem och 2 knästrumpor
♥ 3 miyazakifilmer: laputa, spirited away och kickis delivery service.
♥ harry potter 6 på talbok (och jag hade fått 7an i förskott)



Från pappa:
♥ ett rosa-vitrutigt överkast/pläd som är jättemysig!
♥ locktången jag önskat mig *_*

Från Tim:
♥ Hans förra systemkamera *_*
♥ clips med blondt äkta hår

Från kompisarna:
♥ 3 didadem
♥ diadem och ett halsband
♥ hjärtformat småplättspanna och ett rosetthårspänne
♥ 2 knästrumpr, rosetthårspännen och 2 glitterögonskuggor
♥ hello kitty-necessär, duschtvål, lotion och lösögonfransar
♥ skorpor och marmelad
♥ cupcakeljus, örhängen och en liten glittrig ask

Bra skörd i år! XD Nejmen, tack allihop! Jag är jätteglad att jag har så underbar familj och så underbara vänner med eller utan julklappar. :)
Trackback
RSS 2.0
Shiny Lime Green Star