Pimpning n_n

Nu har jag pimpat min mobil och mobilfodralet! :D



Med askarna jag skrev om här följde det med tre klistermärken med varje ask, och det var ett av dem jag använde. Stenarna är köpta på panduro.
Kom ihåg att inte dekorera över någon skarv till en lucka som kan vara bra att kunna öppna! XD
Rosetten till fodralet är ett skoklipp vars partner har försvunnit.
Jag har limmat allt med superlim, vi får se om det håller. (jag tror det gör det för jag höll nästan på att limma fast tummen i mobilen, lite klumpigt indeed. >_<)


Comments
Name: Biz

Wow det blev ju jättesnyggt :D

Vet du någon annan affär än panduro som säljer såna små decostenar? Billigt dårå :)

2010-01-09 @ 19:16:10
Blog: http://pinkbiz.blogg.se/
Name: Anonym

Jättefint som vanligt, kommer inte ihåg vad mobildekor heter på japanska men.. kawaj des unee!

2010-01-10 @ 17:08:43
Name: klanthuvud

D: skrev inte att det var jag i kommentaren, awesomedude och totallyman >.<

2010-01-10 @ 17:09:55
Name: Olivia

Hahah :D Jätte fin föresten. Jag älskar allt du gör. Du inspirerar mig :)

2010-06-27 @ 11:29:25
Blog: http://serwaa.blogg.se/

Comment:

Name:
Remember?
Email:

Blog:

Comment:


Trackback
RSS 2.0
Shiny Lime Green Star