Stilbyte?

Sitter här och funderar på hur jag ska hitta ett sätt att uppdatera oftare här utan att behöva skriva om ointressanta vardagssaker som jag faktiskt har min andra blogg till för, eftersom de som känner mig kan få stå ut med den läsningen.

Jag planerar ett stilbyte, och nej, nej! Jag ska absolut inte göra mig av med mina lolitasaker! Det är bara så att jag alltid till viss del har haft olika sidor på min klädsmak och nu vill jag göra en förändring.
Det kommer bli cyber/rave kanske med vissa inslag av kodona. :) Det låter kanske lite konstigt men jag tror att jag kan få det att funka. :D

Jag hoppas att jag inte förlorar läsare (eller bavakare på bdb :S) pga det. >_>


Comments
Name: Camilla

Skulle du kunna förklara vad de stilarna handlar om?

2010-01-24 @ 16:22:12
Blog: http://mirachan.blogg.se/
Name: Biz

Spännande :)

2010-01-25 @ 09:32:03
Blog: http://pinkbiz.blogg.se/
Name: Tori

Har du en till blogg? ._.

2010-01-26 @ 08:15:06
Name: Sagoväsen

Har haft den sen mars förra året n_n'''

2010-01-26 @ 10:04:14

Comment:

Name:
Remember?
Email:

Blog:

Comment:


Trackback
RSS 2.0
Shiny Lime Green Star