Mina hårprodukter

Här är en lista på de hårprodukter som jag tycker är bäst!

Schampo och balsam:

Det här balsamet tycker jag är helt underbart. det är bättre än de flesta inpackningar, det håller håret friskt och mjukt. Det kostar en hel del, typ 99 kr men så räcker det rätt länge också!
Jag har däremot inte prövat schampot, men troligtvis är det underbart det med.


Trots att ovanstående absolut är värt pengarna så händer det att man prioriterar annat, och då köper använder jag de här, för de luktar helt underbart!


Övrigt:

Inpackning:
Olivolja funkar faktiskt utmärkt att ta i topparna, sitta några minuter och sen duscha ur!
Men om jag ska rekomendera någon annan inpackning så skulle det väl vara den här, även fast jag föredrar att bara ha ett bra balsam.


Värmeskydd:
När man plattar eller, lockar håret är det jätteviktigt att man använder något som skyddar håret från värmen! Även om håret inte ser skadat ut så blir det väldigt slitet, jag vet själv att det tom kan se mindre slitet ut när man tex plattar håret, men efter ett tag märker man att håret blir torrt och risigt.
(Kom ihåg att vänta efter du satt i skyddet i håret tills det är helt torrt innan du börjar platta/locka!)


Slutligen: Min favoritprodukt!
Denna lilla magiska tub inehåller en kräm som gör att håret ser helt friskt ut och det blir underbart glänsande!
Det reparar och återfuktar skadade toppar. Det behövs bara jättelite, det är som sagt främst till topparna, men när jag har gått igenom topparna brukar jag stryka händerna över resten av håret också!
Den kostar en del, men det är som sagt otroligt drygt!
Det var min frisör som brukade använda det när hon klippt klart, och jag undrade vad det var och köpte det från henne!

Comments
Name: saris polaris

dedär balsamet måste jag nog tvinga mamma köpa :O

2010-05-07 @ 10:09:49
Blog: http://rainbowfish.blogg.se/

Comment:

Name:
Remember?
Email:

Blog:

Comment:


Trackback
RSS 2.0
Shiny Lime Green Star