NärCon 2012

Jag och Mehico åkte till min mamma i Linköping för att vara med på Närcon! :D
- Me and my fiance went to my mother in Linköping to go to Närcon! :D

Torsdag: första dagen på Närcon!
-Thursday: the first day at Närcon!

Jag och två andra twinnade i våra Jewelry Jellys, men vi fick tyvärr ingen bild tillsammans. :(
Här är iaf jag och Mehico!
-Me and two others twinned in our Jewelry Jellys, but sadly we didn't get any pictures together. :(
Here's me and Mehico anyway!

Fredag
-Friday

Cherry Berry Bunny!

Lördag: modevisningen!
-Saturday: the fashion show!

Jag hade på mig min Milky Planet!
-I wore my Milky Planet!


Såhär såg Mehico ut! :D
-This is what Mehico looked like! :D


Här är en bild på bara lolitorna!
Det var jättekul att träffa alla andra modeller och umgås innan vi skulle ut på scenen!
-Here's a pic of just the lolitas!
It was loads of fun getting to meet the other models and hang out before we got on stage!

Söndag
-Sunday

Den sista dagen kände både Mehico och jag oss stressade så vi bestämde oss för att inte gå till Närcon, utan vandra i de vackra parkerna i Linköping med min mamma istället. :3
-The last day of Närcon both Mehico and I were kind of stressed out so we decided not to go to Närcon, but wandered the beautiful parks in Linköpink with my mother instead. :3
Trackback
RSS 2.0
Shiny Lime Green Star