Airsoft

Söndag
Sätta upp tält
Så mycket tält.


"Ta Dills bil och åk och hämta saker i byn"
På vägen dit: "Vem är Dill?"
Thomas: "Ingen aning."

Måndag
"Tälten i blå campet har rasat av regnet inatt, åk dit och sätt upp dem igen"
skåpbilstaxi ♥

Så många tält. Så mycket vatten.

Allt är blött och kallt och väger så mycket mer än det gör när det är oblött.
 
Men ååååh, vegetarisk mat kan faktiskt vara annat än köttismaten fast utbytt mot varma grönsaker.
 
På kvällen var fältet som skulle agera parkering dagen efter fortfarande fullt av högt gräs,
men det här eventet handlar till största del av kreativa lösningar, och det brukar inte vara något problem eftersom stället består av folk med udda intressen, i milda ordalag.
Thomas, jag och Dill bakom Anrax bil.
Also, vi fick reda på vem Dill är.

Tisdag

Uppropslistan... wtf ♥
 
Incheckningen!

Ofta!!! God vegetarisk mat!!! ♥♥♥
 
Onsdag
Anrax äter frukost i en pall.

Incheckningen!
... Heheheh.

Vegetarisk chili con carne. (Chili con corn-e?) men det kändes inte som chili heller... så wtf con corn-e. typ.

Massa sekreterare.
 
Torsdag
Uppblåsbar dubbelmadrass bakom GM-tältet.
Någon var ett geni.
(Det ser fett slappt ut, men när alla jobbar 16 h per dygn är det ett sjukt smart drag på allvar för att försöka bibehålla allas mentala hälsa.)
Emma ;*

Vegomaten var oätlig den här dagen men jag fick Ida(som kom och hälsade på)s pommes hahah!

Jobbade ap-sent, och när vi hade jobbat klart var det lång väntan på skjuts.
Tur att jag och Ida är söta så vi fick öl.
Synd att öl är äckligt.

Fredag
Det ligger en Mimmy där under och försöker skydda sig från solen.
Thomas sa åt mig att någon kommer lägga sig på mig.
(Han hade förövrigt rätt, det kom någon och la sig på mig sen)

Vegomaten verkade så god men jag hade jobbat i kiosken i röda lägret i 3 timmar så jag mådde så illa av allt stekos att jag kände att jag aldrig skulle kunna äta igen, så det gick inte ändå </3

Göteborgare skäller på ledningen och "muppen" som ligger och försöker återfå sin mentala hälsa.

Lördag
Alla kallar dom här fordonen för fucking olika saker. Men yay! En sån!

Folk är glada efter att den sjunde arbetsdagen är slut och man får basta
 
Söndag
Dags att packa ihop allt, om det så innebär att bygga fler pallar för att förhoppningsvis förvara saker mer strukturerat till nästa år... Eller att bara stå, rakt upp och ner... Hmm...
 
Önskar jag kunde ladda upp den fantastiska melankoliska filmsnutten på Enok sittandes i baren efter personalfesten, för den skulle sitta väldigt fint här.

Tack för i år! ♥♥♥

Comments

Comment:

Name:
Remember?
Email:

Blog:

Comment:


Trackback
RSS 2.0
Shiny Lime Green Star