Urkult 2018

Det var meningen att jag skulle åka på onsdag, men Echa och Mao övertalade mig att åka samtidigt som Peter, på tisdag! 
På bussen såg Peter på en tjej och sa ”she looks like she’s going to Urkult too” och när jag tittade så kände jag igen Mixi!!!! ♥️
 
Här är pressening-taket i vårat camp ♥️
 
Jag och Echa är glada efter att ha badat ♥️
 
Onsdag 
 
Dags att flytta på den superfina bubblan som Echa körde till festivalparkeringen
 
På marknaden fanns det så mycket fantastiska smycken, men jag köpte dem inte utan investerade i ett par (hela) haremsbyxor istället, men titta bara
 
Vi bestämde oss för att gå och hälsa på våra kompisar på som just anlänt till älvcampingen, men precis när vi kom dit så började det spöregna, vi klämde in oss i ett tält eftersom grabbarna är för grabbiga för att få i ordning campet med pressening
 
Torsdag 
 
Echa klipper Emils hår!
 
Jag, Marie och Mao är roade av Frosts utläggningar...
 
TIDDA, DAVID OCH ILON ANLÄNDER ♥️
 
I väntan på invigningen och på att regnet ska sluta så leker vi med glow-sticks i campet
 
Fredag
 
Vaknade av att en geting stack mig i ögat!? 💔
 
Gick med Peter och Mao och badade ♥️
 
Sen var vi ett gäng som gick och ställde oss för att kunna vinka till Tidda, David och Ilon när de åkte tåget ♥️
 
Ilon fångar såpbubblor
 
My och Jonas hänger med oss i campet
 
Jag, Echa och Didrik ♥️
 
Echa och jag med våra matchande fotlänkar ♥️
 
Lördag
 
vi går för att titta på hällristningarna ♥️
 
 
Tidda bär Ilon i en superfin bärschal
 
Filosoferar i solnedgången
 
Söndag
 
Trött, kall och opepp på att skiljas från alla
 
Längtar redan tills nästa gång, när vi alla ses igen ♥️

Comments

Comment:

Name:
Remember?
Email:

Blog:

Comment:


Trackback
RSS 2.0
Shiny Lime Green Star