En ny filmroll?

Igår var jag och pappa och tittade in på film i västernorrland, och de som var där blev jätteglada när de fattade vem jag var!
(Det är nämligen så att jag var statist i en film, och den rollen ledde till att jag fick huvudrollen i en annan film, men det där var typ 7 år sen, och enda gången jag varit i kontakt med filmvärlden sen dess var när jag fixade praktik som produktionsassistenter åt mig och en kompis på filmen "istället för abrakadabra" som btw blev oscarnominerad nyligen.)
Iaf så träffade jag en regissör igår som ville att jag skulle provspela i höst för en av de 4 huvudrollerna i hennes nästa film, så vi får se hur det blir! :)

Jag har ingen aning om vad jag vill bli när jag blir stor, men jag älskar ju film och så, och det är ju bra att ha en fot i branchen om jag kommer på att det är skådis jag vill bli. :)

Comments
Name: Anna

Ursäkta för sent svar.

Gå in på www.lockig.se så finner du allt om balsammetoden och allt. Värt att testa!

2010-04-10 @ 14:57:27
Blog: http://annilinnea.blogg.se/

Comment:

Name:
Remember?
Email:

Blog:

Comment:


Trackback
RSS 2.0
Shiny Lime Green Star